VACATURE – DOCENT NT2

We zijn op zoek naar docenten NT2:
– voor onze online lessen – 2 avonden per week (meer informatie hier)
– voor onze taalvakanties in Drenthe (Summer School / Winter School)
– voor onze intensieve cursussen in Amsterdam (Summer School / Winter School)

Online
We zijn op zoek naar docenten voor onze ‘virtual classrooms’: twee avonden per week, cursusperiodes van vijf weken. Met ons eigen lesmateriaal en de ‘flipped classroom’ zijn onze lessen interactief. Een online cursus is een ideale manier om te groeien in het lesmateriaal (met het oog op het eventueel lesgeven tijdens offline Summer/Winter Schools in een later stadium).

Amsterdam
Voor onze locatie in Amsterdam werken we bij voorkeur met docenten uit Amsterdam of de regio.

Drenthe
Voor onze locatie in Drenthe is het niet noodzakelijk om in de buurt te wonen. De docenten kunnen intern op het park verblijven in een aparte docentenwoning.

Vereisten/voorkeuren:
– opleiding docent NT2 of een relevante universitaire studie (zoals Nederlands)
– tenminste 3 jaar werkervaring als docent NT2 of NVT
– moedertaalspreker
– ervaring met groepen
– ervaring met hoogopgeleiden / expats
– bij voorkeur ervaring bij commerciële taalscholen (niet-gesubsidieerd onderwijs)
– ingeschreven als zzp-er

Wij bieden:
– een marktconform tarief
– lesmateriaal waarbij alles al voor de docent is voorbereid
– een doelgroep van zeer gemotiveerde hoogopgeleide cursisten

Bent u geïnteresseerd?
U kunt uw CV sturen naar study@dutchsummerschool.nl of u kunt het onderstaande formulier invullen. Er is geen sprake van één specifieke vacature voor een vastgestelde periode. Behoefte ontstaat steeds opnieuw als het gevolg van de groei van het aantal studenten en de wijziging van de beschikbaarheid van het huidige team. Wij benaderen docenten die hun cv / gegevens hebben doorgestuurd pas als er een concrete vraag is.